Deze website maakt gebruik van cookies

Deze website gebruikt cookies. Door gebruik te maken van deze website, geef je aan akkoord te zijn met het gebruik van cookies.

Sluiten

Ons bedrijf draait erom om mensen opweg te helpen

Dus stel je vraag gerust direct per mail
of bel ons op 0161-722824

Aanmelden

Maar misschien helpen onze Veelgestelde Vragen je wel direct verder.

Met welke betaalmethodes kan ik betalen?

Je kunt je bestelling betalen via iDeal.

Wat zijn de verzendkosten?

De vermelde prijzen zijn exclusief verzendkosten. De verzendkosten bedragen:

€ 6,05 voor bestellingen onder de € 75,- (€7,32 inclusief btw, u betaald €6,05)
Gratis voor bestellingen vanaf € 75,-

Levering verloopt via de postbode of pakketbezorger van Post NL.  Over het algemeen zal de aflevering binnen 2 werkdagen tussen 9:00 en 18:00 plaatsvinden. Helaas kunnen wij het moment van aflevering niet garanderen.

Wat is de gemiddelde levertijd?

Wij doen ons best de bestelling zo spoedig mogelijk bij u af te leveren. Bestellingen die op werkdagen vóór 15.00 uur worden gedaan, proberen wij dezelfde dag te verzenden. Het lukt ons niet altijd om dit na te komen, soms zijn producten niet voorradig en dan kan de levering van uw bestelling iets langer duren. Op de productpagina staat een indicatie wanneer een product niet voorradig is. Mochten wij onze levertijd niet halen, dan brengen wij u hier natuurlijk zo spoedig mogelijk van op de hoogte.

Ik heb een verkeerd bezorgadres doorgegeven, wat nu?

Per ongeluk een verkeerd bezorgadres doorgegeven? Neem dan zo snel mogelijk contact met ons op. We proberen dan de bestelling nog voor u te wijzigen.

Ik heb klachten over mijn product, wat nu?

Het kan altijd voorkomen dat er iets niet helemaal gaat zoals gepland. We raden u aan om klachten eerst bij ons kenbaar te maken door te mailen naar retail@hallux-groep.nl. Leidt dit niet tot een oplossing, dan is het mogelijk om uw geschil aan te melden voor bemiddeling via Stichting WebwinkelKeur via https://www.webwinkelkeur.nl/kennisbank/consumenten/geschil. Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR-platform van de Europese Commissie. Dit ODR-platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr. Wanneer uw klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het u vrij om uw klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.

Mijn product is stuk, heb ik recht op garantie?

Wij geven om onze producten en doen ons best om deze in topconditie aan je te leveren. Sterker nog, je zou de eerste zijn die een kapot inlegzooltje terugstuurd! Daar zijn we uiteraard super trots op. En toch kan het voorkomen dat een product kapot is gegaan tijdens transport of dat er iets anders gebeurt waardoor je aanspraak kunt maken op garantie. Wettelijk gezien ben je verplicht om binnen twee maanden na constatering van het gebrek melding bij ons hierover te maken. Indien het gebrek binnen de garantie valt, dan zullen wij kosteloos zorg dragen voor vervanging.

Kan ik mijn inlegzool nog ruilen?

Wil je jouw product ruilen? Dat is geen probleem. Je kunt hiervoor contact opnemen met retail@hallux-groep.nl. Je krijgt dan bericht met uitleg over het retourneren. Je draagt zelf de kosten voor terugzending van het product (€6,75). Wij brengen geen kosten in rekening voor de nieuwe toezending.

Wat is mijn bedenktijd en tot wanneer kan ik retourneren?

Het kan voorkomen dat je een bestelling retour wilt sturen. Je hebt het recht je bestelling tot 14 dagen na ontvangst zonder opgave van reden te annuleren. Je hebt na annulering nogmaals 14 dagen om je product retour te sturen. Je krijgt dan het volledige orderbedrag inclusief verzendkosten gecrediteerd. De kosten voor retour van je huis naar de webwinkel zijn voor jouw rekening (€6,75). Om gebruik te maken van dit herroepingsrecht kan je contact met ons opnemen via retail@hallux-groep.nl. Je krijgt dan bericht met uitleg over het retourneren. Wij storten vervolgens het verschuldigde orderbedrag binnen 21 dagen na aanmelding van je retour terug, mits het product en de verpakking reeds in goede orde en zonder beschadigingen retour ontvangen zijn. Behandel het product met zorg en zorg ervoor dat deze bij een retour goed verpakt is. Dan komt het helemaal goed!